sobota, 5 kwietnia 2014

Tort na chrzest dla dziewczynki w stylu angielskim

Od czasu do czasu lubię troszkę pobawić się w styl angielski.
Nie jestem w nim mocna, ciągle się uczę i zdarzają mi się wpadki ale nie poddaję się tym wszystkim moim niepowodzeniom i próbuję dalej.

Dziś prezentuję tort, który robiłam dla pewnej Małej Księżniczki, z okazji Jej chrztu.

Upiekłam różowe biszkopty, nasączyłam je brzoskwiniowym ponczem. Był dwie masy z bitej śmietany - jedna z kawałkami czekolady i chrupiących wafelków, a druga z brzoskwiniami. Aby przełamać smaki dodałam jeszcze odrobinę wiśniowego dżemu.

Wykończenie oczywiście biało - różowe :)







Mam nadzieję, że posmakował gościom :)

10 komentarzy:

  1. Piękny ten tort, z pewnością musiał wszystkim smakować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiał być bardzo dobry :) Dekoracje cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że smakował, dowiem się niedługo

      Usuń
  3. Super,ze podejmujesz wyzwania,ja nie zawsze,a też lubię te wszystkie piękne torty na wystawach ,ale jakoś odwagi brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie spróbować i pobawić się w taki tort :)

      Usuń
  4. Pysznie się zapowiada, pięknie dobrałaś ozdoby, w sam raz dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić ...bajeczny... tort iście dla księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż jest dla księżniczek :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń