sobota, 5 kwietnia 2014

Tort na chrzest dla dziewczynki w stylu angielskim

Od czasu do czasu lubię troszkę pobawić się w styl angielski.
Nie jestem w nim mocna, ciągle się uczę i zdarzają mi się wpadki ale nie poddaję się tym wszystkim moim niepowodzeniom i próbuję dalej.

Dziś prezentuję tort, który robiłam dla pewnej Małej Księżniczki, z okazji Jej chrztu.

Upiekłam różowe biszkopty, nasączyłam je brzoskwiniowym ponczem. Był dwie masy z bitej śmietany - jedna z kawałkami czekolady i chrupiących wafelków, a druga z brzoskwiniami. Aby przełamać smaki dodałam jeszcze odrobinę wiśniowego dżemu.

Wykończenie oczywiście biało - różowe :)







Mam nadzieję, że posmakował gościom :)

10 komentarzy:

  1. Piękny ten tort, z pewnością musiał wszystkim smakować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiał być bardzo dobry :) Dekoracje cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,ze podejmujesz wyzwania,ja nie zawsze,a też lubię te wszystkie piękne torty na wystawach ,ale jakoś odwagi brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie spróbować i pobawić się w taki tort :)

      Usuń
  4. Pysznie się zapowiada, pięknie dobrałaś ozdoby, w sam raz dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić ...bajeczny... tort iście dla księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż jest dla księżniczek :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń