czwartek, 31 lipca 2014

Akcja - "Lato zamknięte w słoiczku"

Kochani!

Jako zalogowana użytkowniczka na portalu Przepis na kobiete, zaaranżowałam akcję, po tytułem "Lato zamknięte w słoiczku".
Tym wydarzeniem chciałam zachęcić dziewczyny do podzielenia się swoimi sprawdzonymi przepisami na domowe przetwory.
Już mnie Klusi postawiła do pionu i przypomniała, że ja na blogu tutaj nic nie powiedziałam.
Właśnie już mówię i zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w tej akcji, a także do przyłączenia się do społeczności portalu.

Link do akcji:

http://przepis-na-kobiete.pl/event/146



Symbol akcji, a przepis na niego już wkrótce:)

 
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Mam przepis na sos włoski i już zaraz się zabieram za post do akcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, a przepis już widziałam - bardzo ciekawy :)

      Usuń
  2. Fajnie wiedzieć! Super pomysł swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń